Ahad, 2 Februari 2014

TAHNIAH !

Bismillahirrahmanirrahim . 


TAHNIAH beribu ribu tahniah kepada pelajar yang mengambil Sijil Tinggi Agama Malaysia (STAM)  Kolej Islam Sultan Alam Shah 2012/2013 .
semuanya hebat hebat belaka .
semuanya cemerlang berjaya .
semuanya senyum gembira .
semuanya bersyukur kepada yang Maha Esa .

mereka hebat , kerana mereka bersederhana .
mereka hebat , kerana mereka berbudi bahasa .
mereka hebat ,  kerana mereka sentiasa bekerjasama .
apa yang paling penting , mereka hebat kerana mereka SANGAT rapat dengan SANG PENCIPTA  !

Allahu ,
berbezanya aku dengan mereka .

Macam mana pula dengan keputusan aku nanti ?
adakah aku masih oleh senang hati ?
adakah aku masih boleh tersenyum hingga ke pipi ?
ataupun , aku akan kecewa dengan diri sendiri ?
dan terus menyalahkan pena berlari ?

Ya Allah ,
walau macam mana punn keputusan aku nanti .
Kau kuatkan lah iman aku ini kepada Mu .
Kau tetapkan lah hati ini agar sentiasa bersyukur dengan nikmat Mu .
pejalanan aku tidak akan mati terus disitu .
aku seorang Da'ie .
perlu kuat untuk insani !

TAHNIAH ! beribu tahniah ^_^


ALLAH knows  The Best ~!


dari sahabat yang sangat keratif !

sahabat yang baik , petah berbicara .
Khalis Shahirah , Zatil Nazihah 



tersenyum kesyukuran :) 

barisan pelajar cemerlang dan tenaga pengajar yang hebat !

Ahmad Suhaib , pelajar cemerlang 

Mumtaz Sofi (mumtaz penuh) 
antara pelajar Mumtaz 

PB . pelajar Mumtaz 

PH . pelajar Mumtaz 

calon dari tanah air (Rafizin,Ammar, Suhaib)

ditemu bual oleh RTM 
sahabat yang memberi sokongan 

2 ulasan: