Khamis, 25 Julai 2013

ISTIMEWA


SANAH HELWAH yang ke SEMBILAN BELAS encik Akhi !

sambutan Hari Lahir bersama Nuzul Quran (17 Ramadhan 1434Hijriah)
INSHA ALLAH : penuh keberkatan dan keredhaan Ilahi

ingat tak tahun lepas ? aku bagi hadiah yang ala kadar saja .
tapi kau tetap hargai . terima kasih :)
last year present .
aku hanya kawan yang biasa .
yang takde kelebihan untuk membuat kawan aku sentiasa tersenyum
.
yang hanya tahu membuat orang lain terasa hati .
yang hanya pentingkan diri sendiri .
tapi satu benda je yang aku masih sedar sampai sekarang .
aku ada ALLAH , tempat yang paling istimewa dalam hati aku .
aku ada RASULULLAH , seorang lelaki yang sangat istimewa yang ku rindui
aku ada IBU BAPA , yang sangat istimewa menyayangi sementelah dari kecil .
dan aku ada seorang SAHABAT yang sangat istimewa ,
dalam sedar dan tanpa sedar
dia memberi aku semangat untuk bangkit ,
dia membantu aku untuk terus berjuang ,
dia juga yang memberi aku kesedaran bahawa aku adalah seorang da'ie di muka bumi ALLAH ini .
dan dia juga membantu aku untuk menjadi seseorang yang matang dalam tindakan , dalam pemikiran .

aku bersyukur kepada ALLAH ,
kerana aku dikurniakan seorang yang istimewa datang dalam hidup aku .



Sanah Helwah + Nuzul Quran 1434H





3 ulasan: