Khamis, 25 Julai 2013

HAKIKAT

may i have a shoulder to cry on ?


aku tak layak !
ya ! memang aku taklayak . dan aku tahu itu .
mungkin aku patut mengundur diri .
dan mungkin aku perlu jauhkan diri dari orang yang sesempurna dia .
aku tahu aku siapa . kita umpama langit dan bumi .

andaikan masa dapat diputar kembali

SENTAP !!
sumpah aku sentap gila dengan statement dari dia .
-aku bagi nasihat kat kau ni , cuba kau terima sikit . jangan lah nak sentap sangat ! dah kau memang salah . accept it laa
okay fine ! dia kata dia bagi nasihat , tapi tu macam mengarah . apa ni wehh ?!

-kau nak salam aku ? huh !! aku salam kau ni sebab kau orang Islam je . tak lebih dari itu .
wehh , menghina tu . dia cuma salam dengan aku hanya kerana aku ni seorang MUSLIM ?
andaikan aku ni NON-MUSLIM , adakah dia akan bersalam dengan aku walaupun kami sedang berkawan ?? najis sangat ke aku nii ? okay fine !

wahai cik Hawa , aku tahu kau budak kuliah arab yang hebat gempak tu.
tapi perlu ke kau nak nasihatkan sesorang tu dengan cara menghina dia dalam diam ??
okay .
kalau kau nak aku berubah jadi macam sesempurna macam kau .
aku akui ,

 I CAN'T ! 

tapi kalau kau nak aku STAY AWAY dari kau .
I'LL TRY IT !!


pasrah , redha akan ketentuanNya




Tiada ulasan:

Catat Ulasan